İLKOKUL
Hazırlık Kolejinde çocuklar;
- Okuma-yazma,
- Okuduğunu anlama,
- Türkçeyi doğru kullanma,
- Temel matematiksel işlemler,
Önemli toplumsal ve doğal olaylar hakkında temel bilgiler edinirler.
4 yıllık Eğitim - Öğretim sürecinde uzman psikologlar ve rehber Öğretmenler tarafından oluşturulmuş teknoloji destekli sınıflarda her bir öğrencinin ilgi ve yeteneği keşfedilir. Öğrencilerin temel Eğitim derslerinin yanında robotik kodlama, spor, sanat, kültürel aktiviteler, görsel sanatlar ve müzik eğitimini de hedef alan sosyal etkinliklerden
Faydalanması sağlanır.
İlkokul kademesindeki öğrencilerimiz ödevlerini ve konu eksiklerini her gün belirlenen saatlerde öğretmenleri eşliğinde okulumuzda tamamlamaktadırlar.
Ödev yapımında her gün farklı branştan bir öğretmen öğrenci takibi için sınıfta bulunur. Öğrencinin destek ihtiyacı öğretmen tarafından daha sıkı takip edilerek öğrencinin eksiği ve yanlış̧ bilgiler edinme durumları en az seviyelere indirilir.
Ayrıca dünya vatandaşı olma vizyonundan hareketle yabancı dil eğitimi verilmektedir. İngilizce dersleriyle öğrencilerimize konuştuğu dilin dışında bir dili kullanarak iletişim kurma becerisini kazandırmak ve İngilizceyi sevdirmek amaçlanmakta, ayrıca öğrencilerimizin İngilizce dilini özgüvenle kullanıp, çağdaş̧ dünyaya sağlıklı uyum sağlayarak yetişmelerine yönelik araştırmalar yapılarak programlar geliştirilmektedir.
1,2, 3. ve 4. SINIFLARDA YABANCI DİL EĞİTİMİ
Okulumuzda dil öğretimi “Avrupa Dilleri Öğretimi” ortak çerçeve programına (The Common European Framework of Reference for Languages) uygun olarak yapılmaktadır. 1,2, 3.ve 4. sınıflarda yabancı dil eğitimi bu yaş grubunun pedagojik yapısını bilen ve alanında uzman öğretmenler tarafından verilmektedir.
1.Sınıf
1.Sınıfta öğrencilerimiz
- Oyunlar
- Şarkılar
- Hikâyeler
- Aktiviteler
- Yaratıcı drama etkinlikler
Eşliğinde eğlenerek İngilizce edinimini gerçekleştirirler.
HEDEFLER
İngilizce programımız 1.sınıflarda öğrencilerimizin özellikle Bilişsel Gelişimlerini sağlamak (Development of Cognitive Skills), Dil ve İletişim becerilerini geliştirmek (Development of Language and Communication Skills),
- Kelime dağarcıklarını artırmak,
- Duyma (Listening),
- Konuşma (Speaking),
- Anlama (Understanding)
- Telaffuz (Phonics) becerilerini geliştirmektir.
Öğrencilerimiz haftada 14 saat İngilizce dersi görmektedirler.
2.Sınıf
2.Sınıfta hedefimiz, öğrencilerimizin dört dil becerisi olan “okuduğunu anlama, yazma, dinleme ve konuşma” becerilerini eşit derecede geliştirirken İngilizce öğrenmenin yaşam boyu devam edecek bir süreç olduğunu aşılamaktır. Öğrencilerimiz haftada 14 saat İngilizce dersi görmektedirler.
HEDEFLER
- Dinleme (listening), okuma (reading), yazma (writing) ve konuşma (speaking) becerilerini geliştirmek,
- Kelime dağarcıklarını geliştirmek,
- Yazılı ve sözlü olarak etkin iletişim kurma becerilerini geliştirmek,
- Kitaplarımızın online programları ile öğrencilerimizin okuma, dinleme ve konuşma becerilerini desteklemek,
- Sınıf içerisinde yapılan Phnonics dersler sayesinde öğrencilerimizin telaffuz becerilerinin geliştirilmesini sağlamaktır.
3.Sınıf
3.Sınıfta öğrencilerimiz İngilizce dil bilgisi ile okuduğunu anlama becerilerini geliştirmek için metin çalışmaları yapmaktadırlar. Okuma (reading) ve yazma (writing) becerileri öğrencilerimize sistematik bir şekilde verilmektedir. Ders içi çalışmalarda doğru telaffuz becerilerinin ve bol bol okuma yaparak kelime dağarcıklarının geliştirilmesi hedeflenmektedir. Öğrencilerimiz haftada 14 saat İngilizce dersi görmektedirler.
HEDEFLER
- Öğrencilerimizin sorgulama tabanlı yaklaşım (inquiry-based approach) becerilerini geliştirmek,
- Sınıf içerisinde yapılan Phonics dersler sayesinde öğrencilerimizin telaffuz becerileriningeliştirilmesini sağlamak,
- Eleştirel düşünme (critical thinking), İşbirliği (collaboration), yaratıcılık (creativity) ve iletişim (communication) becerilerini geliştirmek,
- Dinleme (listening), okuma (reading), yazma (writing) ve konuşma (speaking) becerilerini geliştirmektir.
Öğrencilerimiz ikinci yabancı dil edinimine ilkokul 3. sınıfta başlamaktadırlar. Haftada 2 saat Fransızca dersi görmektedirler.
Yıl sonunda öğrencilerimiz okulumuzda düzenlenen Cambridge Young Learners sınavlarına girme fırsatını elde ederler.
4.Sınıf
4.Sınıfta bilişim teknolojilerinden yararlanmaya devam edilerek okuma- yazma çalışmaları ile öğrencilerin kendilerini yabancı dilde yazılı ifade etme becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.
HEDEFLER
- Dinleme (Listening), okuma (Reading), yazma (writing) ve konuşma (speaking) becerilerinin eşit bir şekilde geliştirlmesi,
- Öğrencilerimizin dil öğrenimine olan ilgi ve motivasyonlarının yüksek tutulması,
- Eleştirel düşünme (critical thinking), işbirliği (collaboration), yaratıcılık (creativity), problem çözme (problem solving) ve iletişim (communication) becerilerinin geliştirilmesi,
- Sunum yapma (presentation) becerilerinin geliştirilmesi,
- İngilizce online programlar ile öğrencilerimizin okuma, dinleme ve konuşma becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.
Öğrencilerimiz haftada 12 saat İngilizce ve 2 saat Fransızca dersi görmektedirler. Yıl sonunda öğrencilerimiz okulumuzda düzenlenen Cambridge Young Learners sınavlarına girme fırsatını elde ederler.
İLKOKUL 3 ve 4.Sınıflar
ÇOK YÖNLÜ SPOR EĞİTİMİ MODELİ
- İkinci sınıf itibariyle branşlara geçiş sağlanır.
- Öğrencimiz artık BEDEN EĞİTİMİ DERSLERİNDE HER AY FARKLI branş eğitimleri almaya başlar.
- Tanıştığı bu yeni branşlara yatkınlığını tespit edilir
NEDEN BRANŞ EĞİTİMİ?
- Okulumuz Beden Eğitimi derslerinde “ÇOK YÖNLÜ SPOR EĞİTİMİ MODELİ” uygular.
- Çünkü erken yaşta branş eğitimi alan ve çalışan sporcuların çok daha başarılı oldukları bir gerçektir.
- İkinci sınıf itibariyle öğrencimiz beden eğitimi derslerinde her ay farklı bir branş eğitimi almaya başlar.
- Her ay kendi alanında uzman bir antrenörden aldığı eğitim sırasında
Öğrencimizde Yetenek Gelişimi Sağlanırken, diğer bir yandan ön plana çıkan yetenekli-atletik öğrencilerin okul sonrası “AFTER SCHOOL” çalışmalarına yönlendirilmesi amaç edinilir.
Öğrencimizde bu çalışmalar yapılırken, diğer bir yandan ön plana çıkan yetenekli, atletik öğrencilerin okul sonrası “AFTER SCHOLL” çalışmalarına yönlendirilmesi amaç edinilir.
- Lisanslı sporcu olmalarının önü açılır.
- Okul müsabakalarında yer alır.
- Hazırlık ve Gençlik Spor Kulübü müsabakalarında yer alır.
YÜZME
Fiziksel gelişimlerini desteklemek için EKİM-KASIM-NİSAN-MAYIS aylarında yüzme dersleri yapılır.